ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

آغاز رقابت‌های بدنسازی باشگاه‌های خراسان رضوی| نبرد فیزیکی بدون درگیری!

  • کد خبر: ۹۷۸۷۴
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
آغاز رقابت‌های بدنسازی باشگاه‌های خراسان رضوی| نبرد فیزیکی بدون درگیری!
رقابت‌های بدن‌سازی جایزه‌بزرگ قهرمانی باشگاه‌های خراسان‌رضوی از فردا آغاز خواهدشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات بدن‌سازی جایزه‌بزرگ قهرمانی باشگاه‌های استان خراسان‌رضوی موسوم به «کاله‌پرو» قرار است پنجشنبه و جمعه برگزار شود و هیجان این نمایش پرمخاطب پیش چشمان علاقه‌مندان و داوران در مشهد خواهد بود. رقابت‌های بدن‌سازی قهرمانی استان در سالن ژیمناستیک مجموعه‌ورزشی ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار خواهد شد و در آن ۳۰۰ ورزشکار با یکدیگر به رقابتی فیزیکی، اما کاملا بدون درگیری خواهند پرداخت.

۵ رشته نمایشی

سروش پورآزاد، رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام خراسان‌رضوی، درباره برگزاری این مسابقات گفت: «پیکار‌ها در ۵ رشته پرورش‌اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و ماسکولار فیزیک برگزار می‌شود و امروز وزن‌کشی ۳۰ ورزشکار شرکت‌کننده انجام خواهد شد.»

پورآزاد با اشاره به ۵ رشته در برگزاری مسابقات پیش‌رو خاطرنشان کرد: «رشته فیزیک و ماسکولار فیزیک براساس قد است، پرورش‌اندام برمبنای وزن، فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک هم براساس قد و وزن است.» وی تصریح کرد: «از همه شهرستان‌های استان ازجمله مشهد، نیشابور، سبزوار، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و... در این مسابقات ورزشکارانی حاضرند و همین بر جذابیت‌های آن خواهد افزود.»

تورنمنت پربرکت

اسپانسر ویژه رقابت‌های بدن‌سازی قهرمانی باشگاه‌های استان قرار است در پایان این مسابقات جوایز ویژه‌ای به قهرمانان بدهد. براساس اعلام رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان، در این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته و هر وزن ۲ کیلو پروتئین اهدا می‌شود و به اورال‌ها، قهرمان قهرمانان، در رشته‌های مختلف هم مبلغ ۵ میلیون جایزه نقدی داده خواهد شد.

درباره بدن‌سازی فیزیک

شاید علاقه‌مندان به رشته بدن‌سازی و کسانی که کمتر با آن آشنایی دارند، بخواهند بدانند بدن‌سازی نمایشی در رشته‌های فیزیک چیست. رشته فیزیک آقایان برای افرادی طراحی شده است که ترجیح می‌دهند بدنی با عضلاتی کمتر، ولی درعین‌حال تنومند و به‌طور هنرمندانه‌ای زیبا داشته باشند. بااین‌حال، بازهم ژنتیک مناسب، کمر باریک و بدنی بدون چربی نقشی مهم در موفقیت این افراد دارد. رقابت فیزیک آقایان معمولا در ۲ سته ۱۷۸سانتی‌متر و کمتر از آن و بیشتر از ۱۷۸سانتی‌متر برگزار می‌شود. البته در برخی فدراسیون‌ها مانند ایران این ۲ دسته را به چهارپنج دسته کوچک‌تر خرد می‌کنند و یک دسته برای ورزشکارانی که عضلات و وزن بیشتری دارند، به‌نام ماسکولار فیزیک در نظر می‌گیرند.

مقدمه‌ای برای میزبانی جذاب بعدی

رقابت‌های بدن‌سازی قهرمانی استان درحالی فردا و پس‌فردا برگزار می‌شود که قرار است هفته آینده مسابقات مچ‌اندازی آقایان قهرمانی خراسان‌رضوی هم در مشهد برگزار شود. به‌این‌ترتیب، این مسابقات مقدمه‌ای برای میزبانی بعدی مشهدی‌هاست. رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های استان ۲۱ بهمن در سالن شهید حاتمی مشهد برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->